۱۳۸۷ تیر ۱۵, شنبه

كلاس رياضي، چرا؟ چگونه؟

سلام دوستان، چه خبر؟!
وبلاگم رو با لينك كردن چند تن از دوستان ارتقا بخشيدم... بهشون سر بزنيد...
من خبر جديدي ندارم... چرا فردا مي خوام به مناسبت تولد مامانم كيك درست كنم... سورپرايز!! اينم آدرسش:
http://www.ashpazonline.com/cook581.html
در ضمن فردا كلاس رياضيم هم شروع مي شه... خدايا من حوصله ندارم باز بشينم رياضي بخونم...
از كلاس زبانمون هم داريم نهايت لذتو مي بريم. خيلي خوبه... فقط كاش بيشتر بهمون مشق شب مي دادن، من خيلي زبان انگليسي رو دوست دارم، و دوست دارم توي خونه هم كار كنم همش... اما خب، تا نت داري، غم نداري!
پس فعلا، باي!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

hi
change داداش حميد to لوك خوش شانس plz

ناشناس گفت...

سلام.
سعی کن یه مدت پست پشت سر هم بذاری و هم اینکه یکی،دوتا کلیپ بذاری.....
امیدوارم هر چه زودتر پیج رنک وبلاگ به 4 برسه که اونوقت بازدیدکننده زیادی خواهی داشت و این رو هم اضافه کنم،که بازدیدکننده همیشگی مطالب دائمی می خواد که شما می توانید در یک روز چندتا پست ویرایش کنی اما منتشر نکنی و هر روز یکی........
موفق باشی

ناشناس گفت...

دوباره سلام.
راستی یادم رفت خدمت تون عرض کنم که اگر میخوای بازدید کننده بیشتری در وبلاگ داشته باشید حتما به کامنت هاشون جواب بده.
یه سوال :
شما آدرس وبلاگتون رو به موتورهای جستجو دادید؟
اگر ندادید و یا بلد نیستید به من خبر دهید،تا واستون انجام دهم.
متشـــــــکرم که واسه وبلاگم وقت میذارین و همیشه تشریف میارید.
دارم مثل شما به حبیب گوش میدم.