۱۳۸۷ خرداد ۲۲, چهارشنبه

سخنی چند با مخاطبین اندک

روز به خیر.
چرا گفتم مخاطبین اندک؟ چون تا حالا آدرسشو فقط به چند نفری دادم که اونا هم هنوز نظر ندادن!
چرا اسم این وبلاگو گذاشتم دل خوش کنک های آنا؟ چون من دلم به همین درد دل ها خوشه. یعنی وقتی درد دل هامو به یکی می گم، خیلی سبک تر می شم. در ضمن اسم مستعارم هم آناستازیا یا به اختصار آنا هست!
فردا امتحان ادبیات دارم که از دروس مورد علاقمه!
دیگه اینکه امشب برنامه مورد علاقم پخش می شه! یوهووووووووو!
و آهنگ روز چهارشنبه 87.3.22: Tonight is the night از Thomas Anders
شاید باورتون نشه، اما هنوز امروز این آهنگو گوش نکردم! اما به این دلیل انتخابش کردم که این آهنگ روزهای چهارشنبه هست. البته مادامی که نکته ای که توی همین پست بهش اشاره کردم، برقرار باشه! گرفتین؟؟
فعلا!

ضمیمه: هیلاری در وضعیت های متفاوت:

۱ نظر:

Anna گفت...

چرا هیچ کی نظر نمی ده؟!؟!؟